Helium 10 Kullanma Kılavuzu
Gerçek Ortak Kullanım Sistemimiz ile atmaların, buzlanmaların olmadığı Helium 10 Ortak Kullanım hizmetini Türkiye'de sadece Amazonyazilimlari.com sitesinden alabilirsiniz. Sistemimiz 7/24 aktif olmakla beraber %99 uptime ile kullanıcılara kaliteli hizmet sunmaktadır.
Yanlış kullanımlardan dolayı bazen hatalar almak durumunda kalabilirsiniz. Burada Helium 10 yazılımını kullanırken nelere dikkat etmeliyiz ve sorunları nasıl çözebiliriz konusuna değineceğiz.
Temizlik Nedir
Kontrol panelinizden tek tıklama ile kullandığınız Helium 10 hesapları bazı zamanlarda üst üste binmiş olabilir. Sistemimizi kullanmanız için gerekli olan eklentimiz (AmzTekTık), açık olan oturumları size gösterir. Eğer AmzTekTık üzerinde 1 den fazla Helium 10 hesabı görürseniz TEMİZLİK yapmanız gerekecektir.
Karşılacabileceğimiz Hatalar
403 Hatası
Giriş Ekranı Hatası
Hataların Nedenleri
Temizlik Nasıl Yapılır ?
- Helium 10 Dashboarda iken Adres çubuğundaki "Kilit" simgesine tıklıyoruz.
- Açılan menüden Site Ayarları linkine basıyoruz.
- Çıkan Mesajı "Temizle" butonuna basarak onaylıyoruz
- Helium 10 Dashboardını Chrome sekmesini kapatıyoruz.
- Chrome üzerinde sağ tarafta "Uzantılar" simgesine tıklıyoruz. Açılan menüden "Uzantıları Yönet" linkine basıyoruz.
- Uzantılarımızın bulunduğu bu alanda AmzTekTık eklentimizin yanındaki Refresh butonuna 2-3 defa basıyoruz.
Eklentimizin bu şekilde olması gerekiyor.
Helium 10 X-Ray Flu Buzlanma
Helium 10 Eklentisi Üzerinde Hesaplar Arası Geçiş
- Amazon.com sitesinde X-Ray ile analiz yapacağınız ürün veya kategoriye geliniz.
- Helium 10 uzantısına basınız. Sağ üst tarafta açılır menü linkine tıklayınız.
- 2 tane hesap olacaktır. Yanında tik olmayan diğer hesaba basınız. Sayfa Yenilenecektir. X-ray buzlanma ortadan kalkacaktır.
- Eğer mevcut oturum açtığınız hesapta x-ray çalışmayacak olursa, TEMİZLİK yapıp kontrol paneliniz üzerinden diğer Helium10 hesaplarına tek tıkla giriş yapınız.
Yorumlar
Yorum Gönder